مزایای نرم افزار حسابداری کارخانه آرد آسیابان

مزایای نرم افزار حسابداری کارخانه آرد آسیابان

فهرست محتویات

در گذشته به دلیل نبود امکانات و عدم گسترش تکنولوژی، رسیدگی به اموری مانند حسابداری، مدیریت معاملات مالی، اطلاع از موجودی‌ها، ارائه گزارشات لازم و بسیاری از موارد دیگر همراه با مشکلات زیادی بود و افراد برای انجام امور ذکر شده نیازمند صرف زمانی طولانی بودند. حال در این مطلب قصد داریم از مزایای نرم افزار حسابداری کارخانه آرد آسیابان صحبت کنیم.

خوشبختانه با روی کار آمدن نرم افزارهای حسابداری آرد و گندم، انجام بسیاری از کارهای سخت به راحتی قابل انجام است. امروزه در کارخانه های آرد با کمک نرم افزار حسابداری کارخانه آرد می‌توان پر چالش‌ترین امور را به راحتی مدیریت و بررسی کرد.

شاید بدانید که یکی از پرچالش‌ترین صنایعی که با پیچیدگی‌های زیادی همراه است، صنعت آرد است. خوشبختانه شرکت به اندیش، پیشتاز در رفع این مشکلات بوده و نرم افزارهای کارآمد بسیاری برای صنایع مختلف از جمله صنعت آرد طراحی کرده است. یکی از بهترین نرم افزارها که استفاده از آن برای مدیران در صنایع آرد، توصیه می‌شود، نرم افزار کارخانه آرد آسیابان شرکت به اندیش است.

آیا شما با نرم افزار کارخانه آرد آسیابان آشنایی دارید؟ عملکرد دقیق این نرم افزار را می‌دانید؟ اگر پیچیدگی‌های صنعت آرد سازی برای شما دغدغه بزرگی شده است و به دنبال نرم افزاری هستید که با کمک آن بتوانید به کل فعالیت‌های کارخانه اشراف داشته باشید، حتما تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

نرم افزار کارخانه آرد آسیابان چیست؟

اگر بخواهیم در یک تعریف مختصر به بررسی این نرم افزار بپردازیم، باید گفت نرم افزار کارخانه آرد آسیابان ابزاری بسیار کاربردی برای تمامی مدیرانی است که به دنبال کنترل فعالیت‌های کارخانه آرد خود هستند.

نرم افزار یکپارچه کارخانه آرد آسیابان

برای شرح کلی عملکرد نرم افزار حسابداری کارخانه آرد آسیابان، می‌توان گفت که این محصول یک نرم افزار یکپارچه است و چندین نرم افزار حسابداری، توزین، فروش و خزانه داری را در خود جای داده است. قرارگیری این امکانات در کنار هم سبب می‌شود، مدیران به نتیجه گیری بهتری درباره فعالیت‌های شرکت برسند. در واقع با وجود این نرم افزار مدیران کارخانه آرد با تصمیم‌های صحیح در راستای رسیدن به اهداف خود قدم خواهند برداشت.

مزایای نرم افزار حسابداری کارخانه آرد آسیابان

سیستم‌های یکپارچه به عنوان یک ترکیب نرم‌افزارهای متناسب با یکدیگر طراحی شده‌اند تا به بهترین شکل ممکن عمل کنند و انجام پروسه های کار را به ساده ترین حالت ممکن و در کمترین زمان ممکن میسر سازند. در نتیجه، استفاده از این سیستم‌ها مزایای زیادی دارد. در زیر به برخی از مزایای نرم افزار حسابداری کارخانه آرد به عنوان یک نرم افزار یکپارچه اشاره شده است:

1. کارایی بهتر:

– سیستم‌های یکپارچه با ترکیب بهینه نرم‌افزارهای مرتبط با هم، کارایی بالاتری را ارائه می‌دهند. این ترکیب به طور مستقیم و بهینه باعث افزایش سرعت اجرای فرآیندها و برنامه‌ها می‌شود.

2. توسعه آسان‌تر:

– توسعه و ادغام قسمت‌های جدید به سیستم، به دلیل یکپارچگی بالا، ساده‌تر و کاراتر است. این امکان به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد با هزینه کمتر و زمان کمتر، تغییرات و بهبودها را اعمال کنند.

3. مدیریت ساده:

– یکپارچه‌سازی اجزای مختلف سیستم به مدیران کمک می‌کند تا به راحتی و به صورت کارآمد‌تر مدیریت کنند. این امکان به آن‌ها اجازه می‌دهد که بهترین عملکرد را از سیستم خود به دست آورند.

4. کاهش هزینه‌ها:

– استفاده از سیستم‌های یکپارچه معمولاً باعث کاهش هزینه‌ها می‌شود. چرا که این سیستم‌ها با توجه به نیازهای خاص توسعه داده شده‌اند و همچنین نیاز به تجهیزات جداگانه و ادغام آن‌ها کمتر است.

5. بهبود امنیت:

– یکپارچه‌سازی مؤلفه‌ها به مدیران اجازه می‌دهد تا بهبودهای امنیتی را به سرعت و به یکپارچگی بیشتر اعمال کنند. این کار امکان کاهش آسیب‌پذیری‌ها و بهبود نظارت بر امور امنیتی را فراهم می‌کند. همچنین شما می‌توانید با استفاده از سرویس داده بان شرکت به اندیش، امنیت اطلاعات خود را کاملا تضمین نمایید.

6. انعطاف‌پذیری:

– سیستم‌های یکپارچه اغلب قابلیت انعطاف بالا و سازگاری با تغییرات را دارند. این امکان به سازمان‌ها اجازه می‌دهد که به راحتی به نیازها و تغییرات بازار پاسخ دهند.

7. سازگاری بهتر:

– با توجه به اینکه تمامی مؤلفه‌ها در یک سیستم یکپارچه ترکیب شده‌اند، مشکلات ناشی از عدم سازگاری بخش های مختلف سیستم از بین میرود. این امر باعث کاهش خطاها و بهبود پایداری سیستم می‌شود.

8. پشتیبانی بهتر:

– به دلیل وجود تعداد کمتری نرم افزار در انجام پروسه های یک شرکت یا سازمان باعث می‌شود تا مدیران IT بتوانند پشتیبانی و نگهداری را به بهترین شکل ممکن ارائه دهند.

مزایای نرم افزار کارخانه آرد آسیابان
مزایای نرم افزار حسابداری کارخانه آرد آسیابان

چرا باید نرم افزار حسابداری کارخانه آرد را نصب کنیم؟

برای عده کثیری ممکن است زمانی که اولین بار نام این نرم افزار کارخانه آرد را می‌شنوند سوال پیش بیاید که چرا باید از نرم افزار آسیابان استفاده کنند؟

همانطور که بالاتر در خصوص برخی از مزایای نرم افزار حسابداری کارخانه آرد اشاره شد، متوجه شدید که ارائه گزارشات درست و صحیح، وابسته به اطلاعات صحیح است. انجام دادن امور مربوطه صنایع به کمک روش‌های قدیمی با بی دقتی و خطاهای انسانی زیادی همراه است و در نهایت گزارشاتی که از این اطلاعات گمراه کننده تهیه می‌شود، ممکن است خسارات زیادی را به بار بیاورد. گاهی ممکن است به دلیل عدم تهیه گزارشات درست، کارخانه و صنعتی نتواند هزینه‌ها را به درستی برآورد کند و با ورشکستگی روبه‌رو شود.

 از طرفی دیگر انجام این امور با روش‌های قدیمی زمان بسیار زیادی را به خود اختصاص می‌دهد. امروزه با کمک نرم افزار کارخانه آرد آسیابان می‌توان فعالیت‌های صنعت آرد را به راحتی کنترل کرد و با وجود اطلاعات درست، هزینه‌ها را تا حد زیادی کاهش داد و روند صعودی صنعت را بهبود بخشید.

استفاده از نرم افزار کارخانه آرد آسیابان موجب کاهش هزینه نیروی انسانی میشود

از دیگر مزایای استفاده از این سامانه یکپارچه آرد، کاهش هزینه نیروی انسانی است. در واقع با توجه به اینکه با روی کار آمدن این سیستم از بسیاری از بازنگری‌ها یا به اصطلاح دوباره کاری‌ها جلوگیری می‌شود، نیروهای انسانی به کار گرفته شده در سازمان نیز می‌توانند به صورت مفیدتر در پروسه های دیگر سازمان با کارایی بالاتری به کار گرفته شوند و با افزایش بهره وری باعث افزایش سود سازمان شوند. از طرفی دیگر این سیستم بسیاری از امور مانند تهیه گزارشات و برخی کنترل‌های داخلی را به عهده می‌گیرد که دیگر نیازی نیست این امور را با کمک نیروهای انسانی انجام دهید و احتمال بروز خطای انسانی نیز از بین میرود.

نرم افزار حسابداری کارخانه آرد آسيابان چه امکاناتی دارد؟

تاکنون سعی داشتیم شما را با ماهیت نرم افزار آسیابان و مزایای نرم افزار حسابداری کارخانه آرد آشنا کنیم. در ادامه قصد داریم به بررسی کامل امکانات این نرم افزار بپردازیم:

  1. ارتباط با سامانه اداره غله و سامانه بانك سپه و تولید خودکار حواله های فروش و دریافت ها
  2. انجام توزین مواد اولیه و صدور خودکار رسیدهای انبار
  3. با نرم افزار آسیابان می‌توان اموری مانند صدور فاکتورهای خرید، صدور مجوز بارگیری، صدور پروانه خروج و صدور خودكار حواله انبار (گندم و محصولات ) را انجام داد.
  4. با وجود نرم افزار آسیابان می‌توانید به راحتی تمامی دریافتی‌ها یا پرداختی‌های خود را ثبت کنید و حتی اسناد حسابداری مربوطه به این امور هم صادر کنید.
  5. صدور فاكتور فروش براساس پروانه هاي خروجي و اسناد حسابداري مرتبط با آن بصورت خودكار توسط نرم افزار آسیابان قابل انجام است.
  6. گروه بندي كالاها، مشتريان و فروشندگان و تهيه گزارشات لازم جهت هر گروه امکان پذیر است.
  7. با نرم افزار آسیابان حتی می‌توانید با مشتریان خود از طریق سامانه پیامکی ارتباط برقرار کنید.
  8. امکان تهیه انواع گزارشات مورد نیاز با استفاده از این نرم افزار ممکن است و حتی شما می‌توانید در صورت نیاز این گزارشات را به نرم افزار اکسل منتقل کنید و تغییرات مورد نیاز خود را بر روی آن اجرا کنید.
  9. كنترل اعتبار مشتريان براساس فاكتور هاي صادره و دريافت هاي انجام شده
  10. ذخيره سازي گندم اماني
  11. كنترل سطح دسترسي كاربران
  12. امكان سفارشي سازي نرم افزار با توجه به الزامات خاص محيط استفاده
  13. نوبت دهي نگهباني
  14. آزمايش گندم و ارسال براي تصميم مديريت در صورت عدم تطابق با پارامترهاي پذيرش گندم
  15. خريد در سامانه فروش آرد به صورت اماني با نانوايان
  16. ثبت گزارشات توليد آرد و كنترل موجودي آرد و سبوس
  17. ثبت آزمايشات آرد و سبوس توليدي
  18. ثبت نتايج آزمايش گندم سر والس و محاسبه گندم مصرفي بر اساس آن
  19. تهیه گزارش مصرف سهیمه گندم
یکی از مزایای نرم افزار حسابداری کارخانه آرد آسیابان گزارش مصرف سهمیه گندم است
یکی از مزایای نرم افزار حسابداری کارخانه آرد آسیابان گزارش مصرف سهمیه گندم است

ویژگیهای طلایی نرم افزار حسابداری آسیابان

علاوه بر امکانات و مزایای نرم افزار حسابداری کارخانه آرد که بالاتر به آنها اشاره شد، این نرم افزار حسابداری یک سری ویژگی های مهم دیگر به شرح زیر است:

  • کاهش خطای انسانی و بی دقتی
  • صرفه جویی در زمان
  • صرفه جویی در هزینه
  • تهیه صورت‌های مالی
  • کاهش و حذف تمامی بازنگری و دوباره کاری‌ها
  • ارتباط با سامانه فروش آرد كشوری ( سپید )
  • انجام کنترل‌های داخلی
  • وجود امکان ارسال اس ام اس اطلاعات برای مشتری
یکی از مزایای نرم افزار حسابداری کارخانه آرد آسیابان ارتباط با سامانه یکپارچه فروش آرد است
یکی از مزایای نرم افزار حسابداری کارخانه آرد آسیابان ارتباط با سامانه یکپارچه فروش آرد است

پاسخ به برخی از سوالات متدوال

  • نرم افزار آسیابان قابلیت تطبیق با شرایط متغیر صنعت آرد را دارد؟
    • بله، با کمک تنظیمات و آپشن‌هایی که این نرم افزار دارد می‌توان آن را شخصی سازی کرد و با تغییرات خارج از محدوده تطابق داد.
  • نرم افزار آسیابان با کدام سیستم‌های توزین هماهنگی دارد؟
    • جالب است بدانید نرم افزار آسیابان با تمامی باسکول‌های الکترونیکی هماهنگی دارد.
  • مدل کسب و کار شرکت‌هایی که از نرم افزار آسیابان استفاده می‌کنند، شبیه به هم می‌باشد؟
    • خیر. این نرم افزار به خوبی می‌تواند با مدل‌های مختلف کسب و کار و حتی علایق کاربران هم خوانی پیدا کند.
  • آیا نرم افزار آسیابان به تحلیل و پیش بینی آینده کمک می‌کند؟
    • نرم افزار حسابداری آسیابان به تحلیل و پیش بینی آینده صنعت، با استفاده از ارائه اطلاعات درست کمک ویژه‌ای خواهد کرد. در واقع به لطف این برنامه می‌توانید استراتژی‌های درست در شرکت‌های خود ایجاد کنید.
  • خدمات این نرم افزار چیست؟
    • حسابداری، توزین، فروش و خزانه داری
  • با کمک نرم افزار آسیابان می‌توان نگهداری و تامین امنیت داده‌ها را تسهیل نمود؟
    • بله، تمامی اطلاعات و داده‌های موجود در این نرم افزار محفوظ باقی خواهد ماند. همچنین شما می‌توانید با استفاده از خدمات داده بان شرکت به اندیش، داده های خود را از هرگونه تخریب و دستکاری حفظ کنید.

در صورت نیاز به هر گونه دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با تیم پشتیبانی به اندیش تماس بگیرید. تیم پشتیبانی شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهد کرد.